איך לפרסם עסק קטן במחיר שפוי

איך לפרסם עסק קטן

אם יש לכם עסק קטן המספק שירותים ומוצרים לקהלי יעד ספציפיים, ייתכן שעלתה לכם המחשבה כיצד לגייס לקוחות חדשים לעסק במחיר שפוי כך שתוכלו לסגור כמה שיותר מכירות ולהרוויח יותר כסף בסיכון הנמוך ביותר. היום החלטנו לדבר על הבעיות, הכאבים והשאלות שהרבה בעלי עסקים קטנים עסוקים בהם בנוגע לשיווק ופרסום העסק הטרי שלהם בדיגיטל. מוכנים ללמוד איך לפרסם עסק קטן במחיר שפוי ולהישאר בחיים? בלי יותר מדי דיבורים, אנחנו מתחילים.

אז איפה באמת תוכלו לפרסם את העסק שלכם כשאין לכם תקציב גבוה? כלל ה- 20 80 של פרטו בנוגע לפרסום עסקים קטנים קובע: 20% השקעה תביא לכם 80% תמורה באופן מידי. אז מה עובד ומה לא עובד ואיפה הכי כדאי לכם להשקיע את השקל הראשון שלכם כדי לקבל את החזר ההשקעה הטוב ביותר בתמורה למחיר?

איך לפרסם עסק קטן ב-1,500 שקלים בחודש

כדי להתחיל ולראות תוצאות וכמה שיותר מהר אנו ממליצים להשקיע לפחות 1,500 שקלים בחודש על שירותי פרסום עסקים קטנים. ככלל אצבע, נמליץ לעסקים קטנים לפרסם את השירותים והמוצרים שלהם בגוגל, באמצעות קמפיין פרסום ממומן שיזרים אליהם תנועת גולשים קבועה אל האתר או דף הנחיתה של העסק שלהם, וכך כבר תוך מספר ימים בלבד, יתחילו לראות יותר פניות מלקוחות פוטנציאלים שמחפשים את השירותים והמוצרים שיש לכם להציע להם. בתקציבי פרסום נמוכים, אפשר להתחיל ולפרסם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, טיקטוק ואינסטגרם, אך הסיכוי שלכם למכור יותר בטווח הקצר נמוך יותר מרשת הפרסום של גוגל, הלא היא גוגל אדס.

איך לפרסם עסק קטן במחיר שפוי
איך לפרסם עסק קטן במחיר שפוי

אם העסק אינו נמצא בזירה תחרותית במיוחד כגון הלוואות ומשכנתאות או עריכת דין, תוכלו לקבל לקוחות פוטנציאלים חדשים לעסק שלכם, באמצעות קמפיין פרסום בגוגל מבוסס תוצאות במחירים חסרי תקדים. חשוב לזכור כי פרסום עסק קטן בהשקעה חודשית ומזערית נחשב בעיני גוגל כתקציב מוגבל, פירוש הדבר כי אינכם יכולים לקבל 100% פוטנציאל חשיפה בעיני אלו שמחפשים אתכם בזמן אמת. במילים אחרות, לאחר כמה חודשי פרסום מניבים, אנו ממליצים לכם להגדיל את תקציב הפרסום שלכם, וכך תוכלו לקבל הרבה יותר לידים, לסגור כמה שיותר מכירות וליהנות מהחזר השקעה גבוה מהממוצע.

פרסום עסקים קטנים עד 2,500 שקלים בחודש

בתקציבי פרסום גבוהים יותר אפשר לשלב בין מספר אפיקי פרסום שיביאו לכם את התמורה הטובה ביותר. אופציה אחת היא לשלם בפועל רק על הקליקים שהגיעו מהקמפיין הממומן בגוגל. האופציה השנייה היא אסטרטגיית שיווק היברידית, כלומר שילוב בין מספר ערוצי פרסום במקביל. בהשקעה חודשית של עד 2,500 שקלים, תוכלו לפרסם את העסק שלכם בגוגל (בתקציב חודשי מוגבל) ולשלב בין אסטרטגיית קידום אורגני שעוסקת במיקוד התוכן באתר, ומאפשרת לעסק שלכם להופיע בעמוד הראשון בגוגל בכמה מילות מפתח וביטויים מחופשים.

המטרה העיקרית של קידום אורגני בגוגל הוא לשלב בין תוכן אנושי, חווית משתמש, מיפוי שגיאות ותקלות, קריאות התוכן באתר ונגישותו למשתמש. יש בעלי עסקים קטנים שיעדיפו להתחיל דווקא משירותי קידום אורגני על פני פרסום ממומן בגוגל, מכיוון שמלכתחילה הם מכוונים לקטוף את הפירות בטווח הארוך ולדחות את הסיפוקים המיידים כתוצאה מסגירת עסקאות מהירות כאן ועכשיו. אם אינכם בטוחים במה להתחיל, תוכלו להתייעץ בחינם עם איש שיווק דיגיטלי שמתמחה בפרסום עסקים קטנים ובינוניים בדיגיטל.

בניגוד לפרסום הממומן, בקידום האורגני לא נוכל להתחייב על תוצאות עבור הלקוח, אך במקרים רבים ראינו כי התוצאות בשטח בהחלט משביעות רצון. לכן, בין שאתם רוצים לקבל תוצאות כאן ועכשיו ובין שאתם מעוניינים ליהנות מתנועת גולשים איכותית בטווח הארוך, אנו ממליצים לכם לפנות אל מומחה פרסום בגוגל שיוכל לבנות עבורכם אסטרטגיית שיווק דיגיטלית בהתאמה אישית לעסק שלכם.

משרד פרסום לעסקים קטנים

יש לציין כי לא בכל תחום עיסוק נוכל להמליץ על אסטרטגיית קידום אורגני או לחלופין פרסום ממומן בגוגל, כשמדובר באסטרטגיית שיווק לעסק קטן ישנה חשיבות עליונה להתאים את תוכנית השיווק בהתאם לתחום העיסוק, התחרותיות ותקציב הפרסום החודשי. במקרים מסוימים כשהתקציב מוגבל והשירותים של בעל העסק מיועדים לקהלים שאינם נוהגים לחפש אותם באופן אקטיבי, נפנה אל מומחה פרסום ברשתות החברתיות כדי לקבל הצעת מחיר בהתאמה אישית לעסק שלנו. מקווים שהצלחנו לעזור לכם להבין טוב יותר איך לפרסם עסק קטן במחיר שפוי ומה כדאי לעשות כדי לקבל יותר לקוחות פוטנציאלים ולסגור יותר מכירות. אנחנו היינו אנחנו, אתם הייתם אתם. נתראה בפוסט הבא.

''מגזים החיים הטובים''

אולי תרצו לקרוא גם:

אירועים עסקיים בתל אביב
כלכלה וצרכנות
טיפים לתכנון אירוע עסקי בתל אביב

אירועים עסקיים מוצלחים הם כלי רב עוצמה לקידום עסקים, יצירת קשרים עסקיים וגיבוש צוותי. תכנון אירוע עסקי מוצלח, במיוחד בעיר תוססת ודינמית כמו תל אביב,

שיווק דיגיטלי לעסקים
לייפסטייל
שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי עוזר לכם לקדם את האתר שלכם אל ראש תוצאות החיפוש ולשווק את עצמכם ברשתות החברתיות. מדובר בכלי יעיל ביותר עבור חברות ובעלי עסקי

מחול למבוגרים
לייפסטייל
מחול למבוגרים

מחול למבוגרים הוא ללא ספק המרחב האמנותי שמשקף את החיים. המחול הוא אמנות רבת פנים המתמקדת בתנועה וביצירתיות. למרות שרבים מתייחסים למחול כמופע אמנותי לילדים

דילוג לתוכן